Facebook že nekaj let postaja vse bolj pomembno oglaševalsko orodje. Vsakodnevno je namreč mož zabeležiti porast v številu aktivnih uporabnikov Facebooka, zato ne preseneča, da si tudi oglaševalci želijo biti prisotni tam, kjer je veliko potencialnih strank oziroma kupcev.
Oglaševanje na Facebooku je preprosto in učinkovito, ne zahteva veliko znanja in je nasploh izjemno ciljno usmerjeno oglaševanje. To ga dela tudi za finančno ugoden način oglaševanja vašega podjetja oziroma določenega izdelka. Tudi če sami nimate odprtega Facebook profila, to še ne pomeni, da svojega podjetja ne morete predstavljati in oglaševati na Facebooku. Facebook namreč oglaševalcem ponuja mnoge možnosti – na Facebooku lahko oglašujete torej tudi, če nimate Facebook profila – pogoj pa je, da imate spletno stran, na kateri je predstavljena vaša ponudba. Ključna prednosti pri posluževanju FB v oglaševalske namene je gotovo to, da FB omogoča natančno določitev oseb, katerim želite prikazovati vaše oglase. Kot ne boste izdelka kot je na primer krema proti gubicam objavili med otroškim programom, tako tudi FB omogoča podobno selekcijo kdaj in komu prikazovati določeno vsebino. Vendarle pa FB to vzdigne na povsem nov nivo – natančnost tega, komu ter po kakšnem ključu želite prikazati vaš oglas, je namreč v primerjavi s klasičnim ciljanjem potencialno zainteresiranih uporabnikov spleta mnogo bolj dodelano.
Oglaševanje na Facebooku je tudi stroškovno izjemno ugodno, saj oglaševalec plača le dejanske učinke – plača torej le za klike ali prikaze, ki so se dejansko zgodili.S tem se seveda znatno optimizira stroškovni del oglaševalske kampanje, poleg tega pa dejansko dosegate tiste, katere v končni fazi tudi želite doseči. FB je za oglaševalce zanimiv tudi za to, ker gre za nekakšno spletno reklamo »od ust do ust«, ki se je v praksi izkazala za izjemno učinkovito in daljnosežno.