Ljudje imamo radi preverjene in zadnje oziroma najbolj aktualne novice. Pri nas ne novičarskih medijev kar precej, a le za redke izmed njih lahko rečemo, da svojim bralcem ali gledalcem ponudijo zares preverjene informacije profesionalnih novinarjev. Pri nas je med najbolj branimi in gledanimi novičarskimi mediji gotovo Rtvslo.si. Gre za multimedijski portal, ki dopolnjuje nacionalni javni zavod RTV Slovenija, ki ustvarja tudi javne programe na nacionalni televiziji in radijske programe. Rtvsslo.si je pri Slovencih splošno prepoznaven novičarski spletni portal, na katerem je veliko informativnih,zabavnih, kulturnih, športnih, finančnih in drugih novic, s katerimi poskrbijo za zelo širok spekter bralcev. Spletni portal je dopolnitev javnega zavoda RTV Slovenija, ki ima za našo državo poseben kulturni in nacionalni pomen. Primarna dejavnost se odvija na področju televizijske in radijske dejavnosti, vse pomembnejša pa je tudi multimedijska dejavnost, kamor sodi portal oziroma spletno mesto rtvslo.si. Vsak dan portal prebira veliko Slovencev in Slovenk, ki želijo biti na tekočem z domačim in tujim dogajanjem. Prispevke ustvarjajo priznani novinarji in strokovni sodelavci, ki skrbijo za to, da so informacije preverjene in prave (resnične). Tega za vse tovrstne novičarske portale na spletu žal ni mogoče trditi, saj so mnogi brez jasne uredniške politike in visokih kriterijev, ko gre za vsebino. Rtvslo.si ponuja svojim uporabnikom tudi veliko slikovnega in video gradiva. Prispevki so skoraj vedno opremljeni še s fotografijami, veliko pa je tudi video vsebin. Zelo priljubljena je rubrika arhiv oddaj, kjer si lahko uporabniki ogledajo že predvajanje oddaje iz programov nacionalne televizije. Rtvslo.si tako s svojimi vsebinami zares pokrije zanimanja zelo raznolikih generacij in skupin.
Rtv oglaševanje je za oglaševalce, blagovne znamke in uporabnike gotovo zanimivo iz več vzrokov. Prvi je gotovo velik doseg tega spletnega mesta na mesečni ravni. Po dostopnih podatkih je doseg 555.003 /mesec. Med vsemi uporabniki interneta v Sloveniji je portal precej priljubljen (37 %), podobne številke beležijo, ko gre za priljubljenost med tistimi uporabniki, ki portal obiskujejo (40%). Priljubljenost med oglaševalci je sicer precej nižje (6 %), kar pa ne pomeni, da rtv oglaševanje ni smiselno oziroma učinkovito. Ta razlika v priljubljenosti med uporabniki in oglaševalci prej kaže na veliko rezervo in potencial, ki ga lahko oglaševalci domiselno in kreativno izkoristijo, če bodo znali prepoznati svojo priložnost. Ker mnogi uporabniki ta spletni portal jemljejo kot zelo resnega in relevantnega, lahko oglaševalci tudi svoje vsebine lažje prikazujejo kot resne, zanimive in za uporabnika relevantne. K temu gotovo pripomore tudi to, da je ciljna skupina portala zelo široko – gre tako za ženske kakor moške, nekje med 18 in 60 leti, kar pokrije velik del populacije. Večinoma gre za srednje do visoko izobražene posameznike, ki so samozaposleni, zaposleni ali šolajoči se in katerih mesečni dohodek je nekje med 365 in 1.460 eur.
Ker je razpon ciljne skupine tako velik in ker so vsebine, ki jih nudi RTV Slovenija zanimive za ljudi s povsem različnimi interesi, lahko oglaševanje doseže prave ljudi na pravem kraju. Ker bo v prihodnje informacij na spletu vse več, bodo toliko pomembnejše resnične in preverjene informacije. In te bodo uporabniki na rtvslo.si z lahkoto našli, kar bo ta portal v prihodnje gotovo naredilo še bolj priljubljen.
Preberite si tudi, zakaj oglaševati na Facebooku!