V veliki večini primerov drži rek, da cena ponavadi ne laže. Gre zato, da občasno naletimo na ponudbe, ki so preprosto prepoceni, da bi lahko verjeli v njihovo kvaliteto. Vendarle pa sem tudi sam enkrat doslej že nasedel takšni ponudbi » predobro, da bi bilo resnično«.
Za prejšnje novo leto smo se s prijatelji odločili, da gremo novo leto praznovati v katero izmed večjih okoliških evropskih mest. Pot in cena nas je nekako odnesla v Budimpešto. Potovali smo s turistično agencijo, ki je obljubljala nastanitev tri zvezdice, blizu centra mesta, s samopostrežnim zajtrkom in sobami za 2 ali 4 osebe. Poleg tega so obljubljali lahko dostopnost do vseh praznovanj in znamenitosti z javnim prometom. Ko smo prispeli v Budimpešto so se žal začele najslabše novoletne počitnice do sedaj. Najprej so našo skupino na avtobusu brez pojasnila razdružili v dva hotela – oziroma bolje rečeno v hotel in v dijaški dom, ki je bil preko praznikov prazen in je turistični agenciji očitno služil kot poceni nastanitev, kamor strpa svoje goste – kljub obljubam nastanitve blizu centra za tri zvezdice. Moji prijatelji in jaz smo torej pristali v dijaškem domu, ki je bil vse prej kakor blizu mestnega središča. Seveda ni nudil samopostrežnega zajtrka – za tega smo se morali vsako jutro peljati 15 minut do hotela, kjer je bila nastanjena druga polovica avtobusa. Poleg tega smo morali vseskozi uporabljati taksije, saj javnega avtobusa do našega prenočišča sploh ni bilo. Skratka, počitnice so se spreminjale v pravo nočno moro in ko sem na to hotel opozoriti agencijo, ki je obljubljala povsem drugačen izlet, mi vodič, ki je bil z nami, ni mogel pomagati, saj je imel, citiram, »prazno kartico na mobitelu« – v tujino torej pošljejo turističnega vodiča, ki ima telefon na kartico!
Po prihodu v Slovenijo sem agenciji poslal pritožbo, a od njih ni bilo ne duha ne sluha – prikladno so imeli v januarju namreč kolektivni dopust. Pazite torej, s kom in kam potujete, da kasneje svoje odločitve ne boste obžalovali.