Gostovanje ter kriteriji za izbiro
| Članek je bil prebran 1.815 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Takrat, ko iščemo najboljšo ponudbo za gostovanje, je potrebno preučiti nekatere ključne točke, ki so s tem povezane. Najprej moramo ugotoviti, koliko prostora na strežniškem disku potrebujemo. To je odvisno predvsem od tega, kakšno vrsto spletne strani imamo. Spletne strani se namreč med seboj močno razlikujejo in tudi kakšno gostovanje je najbolj primerno se spreminja glede na to, katere funkcije spletne strani opravljajo. Nekatera podjetja želimo na spletno stran namestiti visoko kakovostno avdio in video material, ki služi kot promocijsko gradivo za izdelke ali storitve, ki jih prodajajo. V tem primeru se bodo odločali za gostovanje z več gigabajti prostora na trdem disku strežnikov. Nekdo bo na tem mestu ugovarjal, da lahko take vsebine namestimo tudi na zastonjske strežnike, kot je recimo YouTube. Vendar takoj kot to naredimo, smo izgubili nadzor nad temi vsebinami. Celoten svetovni splet lahko z njimi manipulira, jih spreminja in obdeluje po mili volji. Gostovanje pri plačljivi ponudnikih pa zagotavlja varnost vseh podatkov in tudi sisteme za prikaz, ki onemogočajo ali vsaj običajnemu uporabnik zapletejo možnost njihove manipulacije, tako da jih lahko samo glede, sliši ali bere.

Pametno je izbrati tudi gostovanje pri podjetju, ki ima poleg programske varnosti zagotovljen tudi fizično varnost. Strežniki so namreč tudi pod nevarnostjo požarov, zato je potreben kakovosten protipožarni sistem. Biti morajo zaščiteno pred fizično krajo, ki je prav tako zelo pogosta zlasti pri podjetniški kraji podatkov. Gostovanje torej ni tako nedolžna stvar, saj so baze podatkov danes najbolj dragocen kapital, ki ga ima podjetje. Vsa fizična sredstva so nadomestljiva, ko se izgubi baza znanja, pa je izguba nepovratna.

© 06. 05. 2025 - Valmarin.si. Oglaševanje.