Oglaševanje je večsmeren proces. Danes se vedno bolj dogaja v komunikaciji – torej dvogovoru med oglaševalcem in potencialnimi kupci oziroma potrošniki. Sploh na spletu delujejo oglaševalske kampanje v veliki meri ravno na podlagi odzivnosti – torej glede na reakcije uporabnikov na oglaševalska sporočila. To ustvarja dinamično in fleksibilno oglaševanje, ki za oglaševalce na eni strani pomeni veliko svobodo in eksperimentiranje, na drugi strani pa gre za resen izziv, ki od oglaševalcev zahteva veliko kreativnosti in inovativnosti. Ravno slednja je cilj, ki ga zasledujejo mnogi.
V svetu, prenasičenem s podobami, glasovi in vsakovrstnimi vsebinami je namreč ključno, da oglaševalci potrošniku pokažejo nekaj novega, nekaj kar presega dotlej znano, nekaj kar povsem prevzame in v hipu prepriča. Nihče izmed nas namreč več nima časa, da bi se lahko za dolgi čas posvečal analiziranju različnih oglasov – najbolj efektivni so navadno tisti, ki potencialnega kupca zgrabijo v hipu, ga prepričajo in nagnejo, da sprejme določeno odločitev. Ker smo v oglaševanju videli že domala vse, je nujno, da je oglaševalska ekipa, ki stoji za določeno kampanjo, kreativna, zagnana, motivirana in predvsem inovativna. Želja po biti povsem nov je seveda le redkoma tudi uresničena. So pa tu in tam ustvarjeni nekateri (iz inovativnega vidika) oglaševalski presežki, ki takoj pridobijo našo pozornost. V Sloveniji je bilo v preteklosti kar nekaj takšnih poskusov »misliti izven kvadrata« (out of the box).
Ena izmed takšnih oglaševalskih strategij je oglaševanje z vodo – gre za oglaševanje, kjer različne oblike in napise oblikujejo z vodo in na ta način skušajo pritegniti pozornost.Eden izmed drznejših poskusov inovativnega oglaševanja pri nas je oglaševanje na nebu ipd. Skratka, inovativnost je lahko dosežena na več načinov in je gotovo ena izmed pomembnejših komponent pri oglaševanju. Vendarle pa ne gre na njen račun zanemariti ostalih (učinkovitost, doseganje ciljne skupine, uspešnost kampanje itd.).