V sodobna vozila se vgrajuje vse več sodobnih tehnoloških rešitev, ki naj bi voznikom olajšala vožnjo, hkrati pa je njihov namen tudi zagotavljanje večje varnosti na cesti. Raziskave kažejo, da so starejšim kupcem sicer mnoge nove tehnologije povsem odveč, mlajši vozniki pa večino tehnologij v vozilih tudi uporabljajo. Res pa je, da si mlajši težje privoščijo nakup novega avtomobila in da so kupci teh vozil pretežno starejši. To očitno ne moti avtomobilskih proizvajalcev, ki velik del svojih sredstev vlagajo ravno v razvoj IT tehnologij. Za starejše kupce po drugi strani ne preseneča, da se ne zanimajo za tehnološke novotarije, toda z menjavo generacij bo gotovo prišlo tudi do večjega zanimanja za nove tehnologije, ki jih imamo že danes v večini sodobnih vozil.
Med najbolj futurističnimi je gotovo avtonomna vožnja oziroma samo-vozeča vozila. Vse drugo še zdaleč ni več nikakršna oddaljena prihodnost, ampak vsakdanja realnost. Med takšnimi tehnologijami je tako internet v avtomobilu, elektronski pripomočki za parkiranje, kamera za vožnjo vzvratno, elektronski pripomočki za preprečevanje spodrsavanja, zasloni na dotik za upravljanje vozila, ipd. Zanimivo je, da avtomobilski proizvajalci kar tekmujejo med sabo, kdo bi kupcem za njihov denar ponudil kar največ tehnoloških inovacij. Po drugi strani pa se populacija kupcev avtomobilov vse bolj stara (v Evropi je ta meja okoli 50 let). To pa pomeni, da so večinski kupci bolj kot ne nezainteresirani za večino tehnologij, ki jih v svoja vozila vgrajujejo avtomobilska podjetja. Velik razlog za to je nezaupanje v sodobno tehnologijo, po drugi strani pa se marsikateri starejši kupec s takšno tehnologijo ne znajde najbolje.
Med najbolj zaželenimi tehnologijami je gotovo aktivni tempomat. Pri tem je potrebno omeniti, da gre za razmeroma enostavno elektronsko rešitev, ki pa je pri vožnji zelo koristna. Večina, kar 88 % kupcev, je za zelo koristnega označila tudi Opozorilnik ob neželeni menjavi voznega pasu. 77 % kupcev je bila zadovoljnih s funkcijo in tehnologijo samodejnega zaviranja v sili.
Še vedno pa so kupci precej zadržani do avtomobilov, ki znajo sami parkirati. Kupci v tehnologije, ki lahko avto same vozijo, povečini ne zaupajo – večina namreč meni, da takšna oprema še ne deluje tako brezhibno, da bi si med vožnjo upali privoščiti dremež.
Za proizvajalce vozil je to morda znak, da bi se pri razvijanju sodobne tehnologije v vozilih morali usmeriti predvsem v razvoj enostavnih IT rešitev. Zanimivo je tudi to, da tako med mladimi kakor med starejšimi kupci ni pravega zanimanja za vozila, ki imajo vgrajeno internetno povezavo. Pri starejših je razlog najverjetneje ta, da tega ne potrebujejo, pri mlajših pa takšno povezavo nadomeščajo kar pametni telefoni in tablice.
Nasprotno pa večino mladih in starejših kupcev zanimajo potovalne informacije v realnem času. Z uporabo te tehnologije se je namreč mogoče izogniti gneči, prometnim nesrečam, zamaškom, ipd. Temu sledi potovalni računalnik, nato pa tudi navigacija. Kupci so povečini odprti tudi za razne varnostne elektronske sisteme (kateri uporabljajo radarje) in samodejni klic reševalcev v primeru nesreče. Tako se zdi, da so časi, ko bi tudi avtomobil kupovali predvsem zaradi IT tehnologije in tovrstnih zmožnosti, še nekoliko oddaljeni.