Facebook med oglaševalci gotovo velja za enega izmed pomembnejših oglaševalskih orodij. Social media marketiing postaja vse pomembnejši vidik digitalnega marketinga in Facebook ima pri tem zaradi svoje globalne razširjenosti prednostno vlogo. Vendarle pa Facebook ni namenjen neposredni reklami in direktnemu povečanju prodaje. Facebook je družabno omrežje, ki je bilo ustvarjeno z namenom povezovati ljudi –…
Facebook že nekaj let postaja vse bolj pomembno oglaševalsko orodje. Vsakodnevno je namreč mož zabeležiti porast v številu aktivnih uporabnikov Facebooka, zato ne preseneča, da si tudi oglaševalci želijo biti prisotni tam, kjer je veliko potencialnih strank oziroma kupcev. Oglaševanje na Facebooku je preprosto in učinkovito, ne zahteva veliko znanja in je nasploh izjemno ciljno…
Oglaševanje je večsmeren proces. Danes se vedno bolj dogaja v komunikaciji – torej dvogovoru med oglaševalcem in potencialnimi kupci oziroma potrošniki. Sploh na spletu delujejo oglaševalske kampanje v veliki meri ravno na podlagi odzivnosti – torej glede na reakcije uporabnikov na oglaševalska sporočila. To ustvarja dinamično in fleksibilno oglaševanje, ki za oglaševalce na eni strani…