Potencialni kupci uporabljajo Google
| Članek je bil prebran 1.934 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google je danes najbolj razširjen in uporabljen spletni iskalnik. Nakup določenega izdelka navadno poteka nekako tako: ne glede na to, ali bo kupec izdelek kupil preko spleta ali v dejanski trgovini, bo velika večina kupcev izdelek najprej poiskala na spletu. To pomeni, da bo iskani izdelek vtipkala v Googlov brskalnik in si med prikazanimi zadetki ogledala običajno predvsem tiste, ki se pojavljajo na prvi strani med izpisanimi zadetki.

Barvni napis googleKo se torej kupec odloča za nakup določenega izdelka, se želi o njem pred tem temeljito pozanimati. Gre za to, da je kupec danes postal precej bolj zapleten in tudi racionalen, zato se želi pred nakupom zares prepričati o kakovosti in lastnostih določenega izdelka. Splet je več kot pripravno orodje za pridobivanje tovrstnih informacij. Ko torej potencialni kupec v Google iskalnik vpiše katero izmed zakupljenih ključnih besed (torej besed, ki jih je vaše podjetje zakupilo v namene oglaševanja s ključnimi besedami), se med prvimi zadetki prikaže oglas, ki kupca vabi na vašo spletno stran, kjer bo lahko izbiral med vašo ponudbo. Če kupca pripeljemo do spletne strani vašega podjetja, smo s tem dosegli že zajeten del zastavljene naloge. Še vedno pa to ni zagotovilo, da bo kupec tudi dejansko izvedel nakup.

V teh primerih si oglaševalci pomagajo tudi z remarketingom oziroma ponovnim oglaševanjem, pa tudi z nekaterimi drugimi oglaševalskimi pripomočki. Seveda ena ključna beseda navadno pomeni oglase več različnih podjetij. Od kvalitetno zastavljenega oglasa in vsote, ki jo je določeno podjetje pripravljeno ponuditi Googlu za posamezen klik na oglas, je odvisna tudi pozicija vašega oglasa. Če ste najvišji ponudnik, potem bo tudi vaš oglas na najbolj vidnem mestu.

© 03. 05. 2025 - Valmarin.si. Oglaševanje.