Spletna optimizacija in marketinški proces
| Članek je bil prebran 1.834 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Gledano iz stališča poslovnega procesa spletna optimizacija ni nič drugega kot marketinški proces. Kaj sploh je želeni učinek, ki ga spletna optimizacija prinaša? Z njo želimo v spletnih iskalnikih, kot so Google, Yahoo. Najdi.si in ostali, doseči, da se naša spletna stran, ko uporabnik vpiše določen niz ključnih besed, pojavi čim višje med zadetki. Spletna optimizacija je v osnovi torej postopek, ki zagotovi pojavljanje visoko med zadetki tako, da izkoristi naravo iskalnih algoritmov nam v prid. Zakaj je to v osnovi marketinška poteza? Pomislimo lahko na reklame, ki se pojavljajo na televiziji.

iskanjeOpazimo lahko, da je reklam v popoldanskem času malo. To je zaradi tega, ker takrat so gledalci še v službi, v šoli ali kje drugje. Zvečer pa se pogostost reklam poveča. Na podobno poanto cilja tudi spletna optimizacija. Zadeti želi na pozornost uporabnika. Tako kot je pozornost televizijskega gledalca zvečer precej dostopna, je tudi pozornost spletnega iskalca, če mu iskalnik ponudi zadetek na vrhu liste, bolj angažirana za to, da bo sledil povezavi in dospel na našo spletno stran. Opazimo lahko, da je spletna optimizacija v bistvu borba za uporabnikovo pozornost.

Tisti, ki mu uspe, da si jo pridobi na svojo stran, je našel ogromno konkurenčno prednost. Seveda pozornost uporabnika še ni garancija za nakup ali sklenitev pogodbe, je pa nuni pogoj za to, da se ta proces sploh prične. Torej nas ne sme čuditi, zakaj uspešna podjetja namenijo precej sredstev, ki jih imajo rezervirana za marketing, procesom, ki jih zahteva spletna optimizacija. To je investicija, ki se lahko hitro pozitivno obrne v dobiček.

© 03. 05. 2025 - Valmarin.si. Oglaševanje.