Facebook med oglaševalci gotovo velja za enega izmed pomembnejših oglaševalskih orodij. Social media marketiing postaja vse pomembnejši vidik digitalnega marketinga in Facebook ima pri tem zaradi svoje globalne razširjenosti prednostno vlogo. Vendarle pa Facebook ni namenjen neposredni reklami in direktnemu povečanju prodaje.
Facebook je družabno omrežje, ki je bilo ustvarjeno z namenom povezovati ljudi – najprej tiste, ki se med sabo poznajo, v končni fazi pa je namen Facebooka povezati svet. Ker gre pri Facebooku za posebno področje digitalnega marketinga, je potrebno tudi strategije oglaševanja na Facebooku in upravljanje z njim pravilno razumeti. Facebook ni namenjen golemu objavljanju popustov, akcij in novosti v ponudbi nekega podjetja. Facebook je namreč mnogo več kot zgolj informativen ali propaganden kanal. Facebook namreč podjetju omogoča intenzivno komunikacijo s svojimi sledilci. To pa vodi do razumevanja njihovih nakupnih odločitev, pomislekov in želja. Z pravilno uporabo Facebooka lahko svojim sledilcem dajete občutek, da niso zgolj številke, ampak da njihovo mnenje zares šteje. Nekatera podjetja Facebook uporabljajo tudi kot podporni center in se trudijo zagotavljati dobro odzivnost in ažurno komunikacijo.
Ključna prednost doseganja vaših sledilcev so tudi oglaševalske možnosti, ki jih nudi Facebook. Facebook namreč omogoča natančno segmentacijo vaših sledilcev, kar pomeni, da lahko dosegate ljudi glede na geografsko lego ali starost ali katero drugo karakteristiko. Na tak način dosegate tiste, ki jih zares želite doseči. Facebook pa je v vsakem primeru najbolje uporabljati za zabavo – povprečen uporabnik ga ne razume kot oglaševalski kanal, temveč predvsem kot mesto sprostitve in zabave – uporablja se pretežno v prostem času, zato moramo to upoštevati tudi pri oblikovanju oglaševalskih kampanj in objav.