5 kreativnih kampanj gverilskega trženja, ki so postale viralne
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Gverilski marketing je znan po svoji nekonvencionalni naravi oglaševanja, ki uporablja presenečenje in ustvarjalnost za pritegnitev pozornosti ljudi. Najpogosteje se pojavlja v obliki ulične umetnosti, akrobacij ali domiselnih besednih iger. V tem članku bomo predstavili pet primerov gverilskih tržnih kampanj, ki so postale viralne.

Kampanja Coca-Cole “Share a Coke”

Leta 2011 je Coca-Cola lansirala kampanjo “Share a Coke”, ki je omogočila, da so se kupci po vsej Avstraliji lahko osebno povezali s svojo najljubšo pijačo. Namesto običajnih logotipov so steklenice in pločevinke imeli najpogostejša imena v državi. Kampanja je bila hitro sprejeta in je dosegla veliko uspeha, saj je po vsej državi povzročila izredno veliko zanimanje in pobudila številne objave na družbenih omrežjih.

Kampanja Evian “Roller Babies”

Leta 2009 je Evian lansiral svojo kampanjo “Roller Babies”, ki je dosegla ogromen uspeh in se še danes šteje za eno najuspešnejših kampanj gverilskega trženja vseh časov. Video posnetek prikazuje dojenčke, ki plešejo na rolerjih in je bil nagrajen s številnimi nagradami. Kampanja je povzročila veliko razburjenje, predvsem zaradi neobičajnega pristopa in nepričakovane kombinacije otrok in rolerjev.

Kampanja Old Spice “The Man Your Man Could Smell Like”

Leta 2010 je Old Spice lansiral kampanjo “The Man Your Man Could Smell Like”, ki je postala viralna in postavila standard za kampanje gverilskega trženja. Kampanja je prikazovala zelo privlačnega moškega, ki je oglaševal kozmetiko za moške na zelo zabaven način. Videoposnetek je postal hit na družbenih omrežjih, kjer so ga delili milijoni uporabnikov, in v enem dnevu prinesel Old Spiceu več kot 40 milijonov ogledov.

Kampanja Red Bull “Stratos”

Leta 2012 je Red Bull zgodovinsko kampanjo “Stratos”, ki jo je izvedel nekdanji vojaški pilot Felix Baumgartner, s katero se je povzpel na rob vesolja in nato skočil nazaj na Zemljo. Kampanja je bila edinstvena in impresivna ter je dobila ogromno pozornosti medijev in občinstva po vsem svetu. Vzdržljivost Baumgartnerja, ki je moral prenašati ekstremne pogoje, in njegov skok, ki je bil prikazan v živo, sta dosegla rekordno gledanost v živo in bila prepoznana kot ena najbolj spektakularnih marketinških kampanj.

Kampanja American Express “Small Business Saturday”

Leta 2010 je American Express lansiral kampanjo “Small Business Saturday”, s katero je želel opraviti svoj del pri podpori lokalnih malih podjetij. Kampanja je spodbujala potrošnike, naj na ta dan (prvi soboti po zahvalnem dnevu v ZDA) nakupujejo pri lokalnih prodajalnah namesto pri velikih verigah. American Express je ponudil tudi posebne popuste za tiste, ki so s kartico American Express nakupovali pri lokalnih prodajalnah. Kampanja je bila izredno uspešna in je postala vsakoletni dogodek, ki ga podpirajo številne organizacije po vsej državi.

Gverilsko trženje je lahko učinkovit način, kako pritegniti pozornost potrošnikov in povečati prepoznavnost blagovne znamke. Teh pet kampanj dokazuje, da ni potrebno zapraviti veliko denarja za ustvarjalno oglaševanje, vendar pa je potrebno imeti inovativno idejo in spretno načrtovanje, da bi dosegli želeni učinek. Če želite s svojo blagovno znamko stopiti na pot gverilskega trženja, poiščite navdih v teh zgodbah in poiščite svojo unikatno pot, kako pritegniti pozornost vaših potrošnikov.

© 03. 05. 2024 - Valmarin.si. Oglaševanje.