Gverilski marketing je znan po svoji nekonvencionalni naravi oglaševanja, ki uporablja presenečenje in ustvarjalnost za pritegnitev pozornosti ljudi. Najpogosteje se pojavlja v obliki ulične umetnosti, akrobacij ali domiselnih besednih iger. V tem članku bomo predstavili pet primerov gverilskih tržnih kampanj, ki so postale viralne. Kampanja Coca-Cole “Share a Coke” Leta 2011 je Coca-Cola lansirala kampanjo…
Facebook med oglaševalci gotovo velja za enega izmed pomembnejših oglaševalskih orodij. Social media marketiing postaja vse pomembnejši vidik digitalnega marketinga in Facebook ima pri tem zaradi svoje globalne razširjenosti prednostno vlogo. Vendarle pa Facebook ni namenjen neposredni reklami in direktnemu povečanju prodaje. Facebook je družabno omrežje, ki je bilo ustvarjeno z namenom povezovati ljudi –…
Gledano iz stališča poslovnega procesa spletna optimizacija ni nič drugega kot marketinški proces. Kaj sploh je želeni učinek, ki ga spletna optimizacija prinaša? Z njo želimo v spletnih iskalnikih, kot so Google, Yahoo. Najdi.si in ostali, doseči, da se naša spletna stran, ko uporabnik vpiše določen niz ključnih besed, pojavi čim višje med zadetki. Spletna…